keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Osapäiväkatsaus

Hei osakkeenomistajat! Kvartaali vaihtuu jokusen viikon sisällä. Tuleeko osinkoa? Siltähän se aina näyttää! Ainakin firmojen stressaantuneet taloussedät ja -tädit raapivat taas kukin tahollaan päitään kertoakseen teille, kuinka loistavasti "meillä menee"! Nyt myös allekirjoittanut kokeili tuota ihmeellistä sadunkerronnan tyylilajia vuorokausimittakaavassa, huolimatta siitä että elämänsä on yksityisyritys.

Alkaa!

Aamulla strateginen vireystilamme reagoi positiivisesti auringon voimakkaasti kehittyneeseen asemaan. Edellisen kvartaalin puolella ilmenneet laksatiiviset haasteet on ratkaistu. Tuotannon alkupään raaka-ainevalintojen fokusoituessa kuumavesiprosessoituihin viljavalmisteisiin*, vastaavat lopputuotteemme eteeris-optiset ominaisuudet entistä tarkemmin yhteiskunnan uusinpiin laatuvaatimuksiin. Uuden hapanmeijerituotepohjaisen nesteytysratkaisun (*2) koeajolla haemme balanssia tehostetun materiaalihyötysuhteen ja fyysisen lopputuotteen laadun välillä.

Mobilisoitumisaikamme tilaajiemme välittömään läheisyyteen (*3) on tehostunut 3,274% verrattuna edellisen vuorokauden Q2:n tilanteeseen. Tämä johtuu mobilisoitumiseen ohjattavan ajallisen resurssin negatiivisesta kasvusta sekä fyysisen ympäristön meteorologisten ja aerodynaamisten olosuhteiden suotuistumisesta. 

Palvelemamme tilaajasegmentin osoittama aktiivisen vaadinnan taso on todella vahvassa kasvussa suhteessa ajallisiin ja mentaalisiin resursseihimme, asettaen haasteita operatiiviselle toiminnallemme. Tämän johdosta myös V-käyrämme kasvu on eksponentialisoitumassa, joten joudumme antamaan sen taholta positiivisen tulosvaroituksen. Näemme, että suotuisasti kehittyvän trendin jatkuessa vielä vuorokauden Q4:n loppuun saakka, tulemme suuntaamaan omaa liiketoiminnallista fokustamme erittäin voimakkaasti kohti sosiaali- ja terveysalan organisaatioiden tuottamia mentaalihaasteiden ratkaisupalveluita ja -malleja (*4). V-käyrämme pitkän aikaväin kasvun turvin emme näe myöskään merkittäviä esteitä listautumisellemme teollisuusetanolituotteiden sekä liuotinratkaisujen suurtehokuluttajadivisioonaan (*5).

Operatiivinen tuloksemme Q2:lla ovat nämä neljä tekstikappaletta geneeristä sisältöä. Uskomme, että jatkaessamme määrätietoista differoitumista tällä dynaamisella mediasegmentillä, pystymme hyödyntämään potentiaaliamme ja profiloitumaan vahvasti kotimaan markkinoilla (*6). Nähtäväksi jää, lisääkö tämä nollakasvua jatkanutta vientiämme.

* Kaurapuuro
*2 Piimä
*3 Työmatka
*4 Honkaharjun suljettu osasto
*5 Rapajuopot, narkomaanit
*6 Jospa tätä joku ihana ihminen lukisi... 

Notta siinäpä analyytikoille märehdittävää! Itse asiassa, suoraan sanoen oksettaa lukea moista jauhantaa - kun paskasta tehdään kultaa vaikka väkisin. Yritysviestintäkin siis minulta luonnistuu.
Onneksi "osakkeitani" ei omista vielä kukaan... Eikä niitä kyllä kenen tahansa käsiin lasketakaan ;)